08 September 2009

Kemanisan Ramadhan

Cerita 1
Jumaat lpas hari yg betul2 indah..sudah la dibln ramadhan..
berita gembira bertalu2 dtg..
Yg plg gembira aku dh confirm keje..
berkuat kuasa 1 sept aku dh confirm multimedia exec di brilliance.
15 sept aku genap 8 bln kerja di brilliance ni.
Alhamdulillah, keje di sini best cm kita kena usaha lebih klau nak tgkatkn diri..
Kena survive..sbb aku keseorgn..tp rakan2 di ofis baik2 belaka.
Mmg dr dl aku nak cr company melayu..staff pun 99% melayu.
Jumpe pun..yg pentg dlm hidup jgn cpt mengalah..kena usaha keras ckt.
Jgn memilih jg..kdg2 yg tak cantik di mata org lain tue yg baik utk kita..
Betul tak???

Cerita 2
zura call lpas blik keje..
Huhu..menjerit la..zura!!!
Dia ct semester..x tau no yg kebrapa dia gn ni..
Stp kali blik msia pkai no br..alasn hilg.
But yg best dia simpn no aku..well2 best fren dia kn..
Hehehe..my study group mmbr kat matrik dl..
Mmg rindu bgt sm kamu..orgnye baik wlpn agak clumsy ckt..
Dia seperti tidak tahu mengecilkan hati org..
Klau pun terbuat pasti tak tentu hala jdnye.
10x la cite..”aku slh ke dila???”
Heks..”tak”, bestkn jwpn aku..hehehe
Ingt zura, ingt matrik..oh manisnye pengalmn itu..hehehe

Cerita 3
Nak dkt2 smpai rumah plak..iskh2..ni bkn berita gembira..ni undefined..
Ada mamat nak ngurat aku..adoi agak pelik kaedahnye..mcm desperate jek..
Mls oden nak cite sbb aku main lari2 dgn dia..
perlu ke dia kejar aku begitu skali..hahaha
Pkai bj biru tertulis PERODUA..engineer ke..uhuk2.
Bf sy pun engineer ok!

Bulan ramadhan mmg menyeronokkan..
Terwih tahun ni pun lebih kencg dr yg sblmnye..alhamdulillah!!!
…………………………………………

2 comments:

syinteru152 said...

blog along chantek dah~ =D

mekarlid said...

huhu..haha
tetiba terlayan jap blog ni.