05 April 2010

Orkid Jingga

Mood saya kurang baik sejak dari awal tahun.
huish lamanye..eh maybe last 2 week till now.
Macam tak ada idea jek nak buat apa2..
banyak makan maggi ke jadi lembab macam ni..erk! mana ada.
di bawah adalah kad untuk bulan Mac..
kecik cenonet betul macam tak ikhlas jek nak letak kat post..hahaha
saya mula berfikir sejak akhir2 ini tentang kerjaya saya.
saya selalu kekurangan idea..saya sibuk mencari tahu kenapa jadi begini.
saya terfikir adakah bagi orang lain kerja2 kreatif seperti menaip semula sebuah novel
hurm...boleh muntah kot, lagi2 novel cinta 20 juzuk, 5 ribu pages..heee gerunnye.
apa2 lah..semua kerja pun bukan mudah.

saya juga sedang jeleskan hakkim, kanak2 dalam gambar di bawah
dia sedang melalui zaman gembira kanak2nya..
Nape nak jeles pulak, dulu pun aku dah rasakan..
owh, memang bestkan..kalau kena marah or pukul nangis jek la..
besok2 buat lagi...masalah pergi begitu sahaja masa tido.
besok bangun dengan semangat baru nak main dekat taman..huh


Menggembirakan kanak2 akan buat kita gembira juga..percaya lah!

Saya prihatin!

Fikir dulu sebelum buang!



Owh..Happy Belated Birthday to my frens
saya doakan kesejahteraan mereka.


korang comel kan gambar ni ;-)

Maizatul Farahah - 4 April
Nadiatul Nazifah - 30 March

2010 kita dah 24 rupanya..macam mana aku boleh terkebil2 fikir kita masih 23..hahaha..
memang kompem tak stabil!

Dengan ini saya telah berhutang 3 keping kad!

Sekian terima kasih!

3 comments:

mama fateh said...

alongggg!! jahat betul ko letak gambar aku bermuka seperti mangkuk itu. hahahaha.. anyway thanks. luv ya!

mekarlid said...

erk mangkuk ke tue?..ingtkan penyu bergambar dgn noddy tadi..hahaha
itu gambar kegembiraan yg ikhlas farah..terpacar2 bak sinar mentari.

Nadia Nazifah said...

ahahaha ape along pilih gambar ni. muke aku macam manggis! saje sabotaj ye? ahahaha

sayang ko along! aku x sabar tunggu kad besday dari ko. yeahhhh