03 February 2010

Malu-malu kucing

Seperti yang telah dijanjikan ini lah hasil kerja tangan saya
yang hidup segan mati tak mahu..hahaha..tadaaa..

semua kad ada 10..untuk lelaki yang design hitam..then perempuan
2 design bawah dia..buat ikut sesuka hati ada juga komen nape design sama
huhu..nak kepala aku bercabang ke fikir 10 design kad berbeza2..
setiap sorang akan dapat 1 slice kek secret recipe

macam di bawah....

see...that my card!..hahaha..memang tak best buat birthday kad untuk diri sendiri
aku dapat kek coklat strawberry..boleh la..telan aja..

p/s: leceh nak upload gambar 1,1..click untuk besarkan view....

7 comments:

Nadia Nazifah said...

mana boleh click pon utk besarkan gmb???

mekarlid said...

yela..x blh pun.hahaha
pura2 nampak la..
confident btl siap letak p/s..kahkahkah

dMasyri said...

along..
cantik la kad tu..
nnti besday aku wajib bg kat aku 1..
W.A.J.I.B ok..
huhu..
=)

mekarlid said...

Thanks Dayg..aku rs kad tue biasa jek..hopefully aku ada idea lebih bernas lg lpas ni..ada berpuluh2 kad lg kena bt smpai akhir thn..aku selalu terjebak la..

Mesti2..aku nak wat utk korg semua..since aku dh terjebak dgn benda alah ni..
harap2 angan2 tercapai la yer..hehe

Jessy Christopher said...

Hi you create pretty cards!! Hope to see more of your creations :)

mekarlid said...

Thanks teacher jessy!
I'm just started..kena berguru dgn u..hehehe

syinteru152 said...

along !!!!
cantik la kad2 yg kau wat tuuuu.
nakkk nakkkk
nak sekarang!
hihi

gurau je.
aku dlu suke gak wat kad.
tp skang mcm mls plak.
tp bile tgk entry kau neh tbe2 smangat ghase nk wat kad smule.
ehe.

nti lgkali kau wat kad agi publish ar kt cni eh. ley aku curik idea kau.lalala~;p