22 January 2010

22 January 2010


Last 2 weeks aku pegi The Curve dengan akak office..
Aku jumpe kedai ni dalam blog papierlove.blogspot.com
Secara tak sengaja terlibat dengan aktiviti kraft2 ni sebab aku nak buat
birthday kad untuk semua staff…gambar kedai tak da..ada gambar2
kertas yang aku dah beli jek.Rambang mata pegi kedai ni..
rs nak beli semua..tapi takut under budget kena la pilih2 yang
sesuai and general jek..ada jugak barang2 craft lain tapi rasanya kertas dia jek
yang harga boleh la dikatakan ok and yang penting cantik..
So nanti kan la hasilnya..entah apa2 yang jadi agaknya..hehehe
Dayang aku nak cari button cantik2 untuk kad ni la..
Accessories tambahan selain ribbon..


perasan tak entry ni ditulis pada hari birthday aku tp baru skang aku
dapat publish post ni..sesungguhnya aku sangat busy awal tahun ni..
officemate celebrate dekat papa rich pun aku cam tak da mood..
orang nak belanja boleh aku order roti bakar jek..mana la aku tahu.
kad yang aku buat untuk bulan januari pun dah siap..
nanti saya tunjuk yer..
hari ni mood bekerja sangat teruk!..huh

No comments: