22 June 2010

Kuih Lapis

Owh! penuhnye sawang..berdebu,berkulat..erk tak nak la kulat..Berkurun tak update blog. Kerja memang la tak penah sudah sentiasa ada..Tapi penyakit M punca blog tak dilayan..hehe. Kad untuk bulan 5 pun dah lama siap..kenduri kahwin pun banyak dah attend..this weekend ada lagi di Alor Gajah..Ramai betul member kahwin..sepupu sepapat pun dah berpapan2 kahwin. Next year tidak syak lagi beratur panjang nak kahwin. Alhamdulillah masing2 nak bina masjid semoga diredhai Allah swt.

Bulan ini juga saya demam bola..yek2 jek..haha. My fav team dari dulu hingga kini..ARGENTINA la..ok sebabnya adalah..jersi biru putih itu cantik!..pemain hensem. mesti ada yang berambut panjang dan macho..hahaha..itu la wanita pandangan bukan2 saja kan..saya kenal Mohd Hafiz dulu pun rambutnya sedikit panjang dan agak macho..pasti bila si dia membaca sudah terbang ke langit..sekarang pun boleh berambut panjang lagi tapi I tak sanggup nak tengok prosess rambut itu panjang..sekian.

Ok masih mahu cerita tentang Argentina..saya tidak ada masalah sama Messi..dia memamg bagus main bola..tetapi Mohd Hafiz sampai hati kata dia pendek..cuba ukur dengan saya mesti Messi lagi tinggi tau..cuma saya ada sedikit kurang senang sama coach dia yang seperti gian mahu tendang bola..

Masih pasal bola..malam tadi di TV tulis POR lawan PRK..PRK tue perak ke..haha..korea utara sebenarnye..semua ala2 tentera..hujan membasahi padang..PRK dibelasah 7-0..macam mana boleh lepas Piala Dunia ni..if Malaysia agak2 berapa kena yer?..CR begitu yakin muka dia..berkali2 muka terpampang di TV..macam2 aksi ada..sedikit iri hati pada CR..hurm.

SEKIAN...

No comments: