23 June 2010

Kek Lapis Pahang

Bulan ini sungguh seronok kerana World Cup..saya bukan gila bola pun tapi layan juga lah bola ni kadang2..bila ada masa terluang tengok la..Malam tadi entah apa kena saya pegi tengok USA lawan Algeria..match lagi 1 England lawan. saya kurang minat tengok Rooney sebenarnya tapi USA pun bukan diminati cuma Algeria sedikit mencuri tumpuan..Negara di bahagian manakah kamu? ingatkan orangnye gelap2 macam dari benua Afrika..buta geografi la saya ni. Ada pemain nama Matmour..macam kuih makmur pulak. Saya mahu lihat Argentina lawan tapi malam semalam tak mampu la nak tengok pukul 2 pagi..saya dah la akhir2 ni kuat tido..Messi pulak jadi kapten semalam..wah2.

Ok2..motif sebenar post kali ini adalah gambar di bawah..sebab tu title seperti di atas..padahal selalu jek title tak da kena mengena dengan entri...haha


Nama: Dayang Masyirnirta (macam salah jek aku eja)
Status: Sudah berpunya
Ketinggian: Tinggi sedikit dari Maradonna
Motif gambar: Hari lahir jatuh pada 14 Jun 2010 (sudah belated)
Ucapan: Semoga berbahagia selalu..ingat daku dalam doamu.
Sekian...

No comments: