27 July 2012

hidupku 'erdeka' sangat~

Dah lama rasanya tak cerita-cerita isu semasa
semasa sangat kan..buletin utama pun muak aku nak tengok sekarang
Today saya just terkedu 10 seconds then gelak-gelak tak hingat
bila tengok logo merdeka tahun ni..hurm :-/
super duper 'lawa', apa kejadahnya buat logo macam tu!
tak sanggup nak letak dalam blogku ini logo itu
saya malas nak komen pasal slogan tu..i sekarang jenis lantak ko la
 tapi design dia agak2 la..rakyat Malaysia sekarang ramai yang pandai2
industri kreatif kita pun boleh tahan tahap kreatifnya..MSC status lagi
malu saya macam ni..please la, betul2 buat saya rasa orang gomen
buat kerja memang hampeh..i had experience work dengan gomen dulu..
memang tried dengan tahap kreatif mereka ni
timbalan pengarah jek ada 2, penolong timbalan pengarah lagi
 kalau level2 ni semua kategori senja gitu
tak nak cakap lebih la bulan-bulan puasa ni tapi please la
bagi saya sedikit ruang untuk turunkan sikit sifat skeptical terhadap anda
erk..skeptical tu apa daa..lalala~

Singapore..comel logo,pinjam boleh? tak boleh ke? kedekut!

harap2 perkara ni sempat la nak diperbaiki lagi yer
weh tak sanggup la nak tengok logo tue dengan maksud yang..
adohai..'erdeka' sangat rasa hidup saya ni.
rileks baby..kita buka hebat2 ok petang ni since ayah dah gaji..yippi!



No comments: