28 May 2009

Lebih parah dari yang sebelum ni...


Oohoo..

Setelah sekian lm tidak melayan blog aku yg ntah apa2 ni, suddenly smlm aku ada task baru from my big bos..guess what task dia bagi sehingga membuatkan aku kembali membuka blog ini..
huhu..

Dia nak aku develop blog utk alumni U dia..huhu..

sebelum ni aku terlibat dgn blog coz my friend-yayat, but now my bos yg nak aku buat. Ini melibatkan kredibiliti aku sbgai mm exec dia..if dia tahu kejahilan aku dlm blog mesti dia memandang sinis ke atas ku..oh jgn la pandang sy mcm tu...;-P

Actually dia nak aku create 1 blog yg ada user group, then aku terkasima jap..as tempat nak kongsi cerita dan ilmu (maybe la)..aku rs benda mcm tu, forum la tempatnye..adakah blog jg begitu..hehe..blog pun maybe blh jgk kot, letak jek chat box tue..berbual la puas2..so, aku blas emel dia begini..'let me do some research'..huhu

Memandangkn blog aku ni dah diketahui ramai (hahaha, ntah berapa kerat yg tahu. tak kisah la kn). so, sesiapa yg terbaca entry aku ni sila la bagi idea sikit..which suitable? blog or forum for group conversation.

terbehenti...

Sedg syok2 aku tulis komentar ni..bos dtg plak td..smbung blik..hahaha
Semkn parah bila dia dtg..Mcm2 idea dh ni..aku dh mula pening2.
Skjap rs blog sesuai jap rs forum lg sesuai..Tak kira la yg penting dua2 aku jahil..

Drpd dia suruh aku wat blog utk alumni U tetiba nak buat sale kat internet..nak jual semua produk dia...user blh guna mcm2 cr nak buat payment..sah la mata aku terkebil2 td..

tp yg buat aku mcm nak pecah perut tetiba dia ckp 'nice beg U byk color'..ok..beg aku berwarna pink terang menderang..bersyukur la aku tak beli warna oren n aku tak pernah pkai kasut oren pegi ofis..nant la aku tunjuk yer..beli kat masjid india jek..hahaha

Lebih best fikir nak jumpe baby esok..sgt la tembam..uhuhu..nak belikn hadiah..
lalalalala....(hati girang nak tgok baby)...gerrrrrrr (risau dgn task baru yg smkn memeningkn)

2 comments:

Nadia Nazifah said...

ahahaha naseb baik dah ade blog so tak la terkesima sgt. hehehe.

aku pon tak tahu mane lg sesuai. bos ko tu rajen sgt ke nk update blog? huhuhu mcm pelik je? LOL!

mekarlid said...

huhu..aku la orgnye yg akan handle blog tue..
Confues jgkkn..hehe..buat jek la.