06 March 2009

Hari jumaat, hari isnin

huhu..

Hari ni so so happy...mahu jumpa hafiz petang ni...
sungguh tidak sabar mahu berjumpa awak yg dirindui..eceh macam dah berbulan2 tak berjumpa..
Seingat aku baru sebulan kot tak jumpe..since aku start keje..erm..eh dah sebulan suku (hahaha..mahu juga).
Well2..kerja saya sudah siap setelah saya menanggungnya hampir tiga minggu..

sesungguhnya aku dah sedar yg aku tidak menyukai kerja buat2 slide ni...
ntah apa2 kena design or dengan kata lainnya bagi slide tu nampak cantik la..
word Dr.Peter->make over slide..

Content slide memang bukan tggjawab aku as mm exec disini tetapi aku perlu memastikan apa sahaja benda2 corporate company nampak cantik dan menarik selain bertggjawab mengdevolep and mengedit website company yg ada 5 kesemuanya..

Oh..bukan itu sahaja apa2 benda yg agak2 berkaitan mengdesign akan diserahkan kepada aku tanpa ragu2 lagi...mahupun tag cenonet yg mahu distapler pada souvenir masa seminar..perlu la..

Well2..aku ok jek dengan keje tersebut..just make over slide tidak ku sangka la yg aku kurang menyukainya..setiap slide perlu la aku mengerah otak nak fikir design yg agak2 cantik.
Oh please la...

Apa yer kena mengena title entry ni dengan penceritaan aku ni..
Tak kisah kan..
hari ni jumaat, isnin mesti aku diserang kemalasan.
Tapikan week ni cuti sampai isnin sempena menyambut keputeraan rasulullah s.a.w kesayangan kita ;-)

No comments: