02 March 2009

Sesuatu...

Assalammualaikum,
Aku rasa malas nak sambung entry yg lepas tu..anggap je masalah aku tu dh selesai bila esoknya aku pergi bank betulkan kad n keluarkan duit 50 yg hafiz bagi..
Hari ni memang aku dibelenggu dengan kemalasan. Isnin mungkin memang begitu.
Aku search website yg konon2 boleh bagi idea aku design company profile ni..tp lastly aku buka 1 website ni..
Oh..kenangan yg mmg susah nak dilupakan..setiap kali teringat aku akan rasa sgt bodoh.
Aku mmg boleh lupakan sesuatu dengan begitu shj tanpa menoleh kembali pada jangka masa yg lama sehingga lah bila aku teringat balik aku akan terdiam seketika..
Dilahirkan sebagai seorang wanita kadang2 memang lemah pada sesuatu yg tak patut dituruti...
Tapi aku kena jadikan setiap titik hitam dalam hidup sebagai pengajaran sgt berharga.
Kepada sesiapa yg berkenaan - percaya lah aku tak pernah membenci sesiapa tp aku sebenarnya yg tak boleh maafkan diri sendiri dgn kesilapan yg aku buat.
Entah apa kena, sejak akhir2 ni manusia2 itu seolah2 mencari aku kembali dan meminta maaf..sedangkan aku langsung tak boleh nak ingat lg benda2 tu..aku selalu menghukum diri sendiri...mmg aku yg bersalah pun.
Erm..apa lah...
Kepada kamu2 tu, aku susah nak terima semula jambatan persahabatan yg cuba dihubung kembali..sbb aku terlalu takut silap langkah lg..kemudian melukakan lebih banyak hati yg aku sayang..
Pls la kamu2 yg berkenaan faham..(walaupun korang tak baca pun blog aku yg sgt terpencil ini)
Wasalam

No comments: